Våra Köpvillkor

Här kan du läsa om vad som gäller när du handlar elektronisk körjournal i våran webshop.

Generell informasjon

WorkMirror følger norske lover og forskrifter. Kjøpsvilkårene («Vilkårene») gjelder når bestilling via Workmirror.no (.com) («Nettstedet») med tilhørende sider gjøres av deg som bedrift («du»), og avtalen inngås mellom deg og Enera International AB, org.nr. 556496-2321, VAT: SE556496232101 («WorkMirror»/»vi»/»oss»). Vilkårene gjelder for alle avtaler du inngår med Enera International AB.

Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil, produktendringer, prisjusteringer samt mulig utsolgt. Ved feilaktige priser forbeholder vi oss retten til å korrigere både før og etter at bestillingen er behandlet. Vi tar ikke ansvar for informasjon på Nettstedet som kommer fra tredjepart.

Kontaktinformasjon og øvrig informasjon om WorkMirror finner du på Workmirror.no

Betalingsmåter

Når du kjøper GPS-sendere og tilbehør hos oss, tilbyr vi to ulike betalingsmåter*:

– Faktura årlig (ved bestilling av minst 5 enheter)
– Kortbetaling via nettstedet (Bankkort via Stripe: Visa, MasterCard & AmericanExpress)

Etter gjennomført betaling på vårt nettsted genereres en ordrebekreftelse som sendes til den oppgitte e-postadressen.

*Tilgjengelige betalingsmetoder kan variere mellom land.

Abonnement og oppsigelse

Fakturering for tjenesten WorkMirror skjer årlig på forskudd. Forespørsel om fakturering månedlig, kvartalsvis, halvårlig eller årlig kan aksepteres avhengig av produkt, volum og omfang.

Oppsigelse av abonnement aksepteres kun skriftlig via e-post til support@workmirror.se eller vanlig post til Enera International AB, Nämndemansgatan 3, 431 33 Mölndal, Sverige.

Levering

Alle produkter bestilt hos oss sendes fra Enera International AB, Nämndemansgatan 3, 431 33 Mölndal, Sverige hvis ikke annet er oppgitt.

Frakt Sverige
For levering innen Sverige tilbyr vi tre ulike leveringsmetoder, med frakt til selvkostpris:

– PostNord (1-3 dager). Pakken leveres til postkasse eller utleveringssted avhengig av bestillingens størrelse og verdi.
– Bedriftspakke (1-3 dager). Pakken leveres dør til dør.

Frakt utenlands (Norge, EU, WW)
Fraktkostnad til Norge, EU eller resten av verden avhenger av pakkens vekt og størrelse. Den endelige fraktkostnaden vises alltid i kassen ved betaling.

Avhengig av bestillingens verdi kan ekstra kostnader for tollbehandling påløpe ved import. Kontakt tollmyndighetene i landet du importerer til for mer informasjon og for å unngå uforutsette kostnader.

Vi samarbeider med PostNord og DHL for logistikk innen og utenfor Sverige. Avhengig av leveringens størrelse, vekt, verdi og prioritet brukes ulike tjenester. Basert på kundens ønsker tilbyr vi alternative fraktalternativer. Kontakt oss for mer informasjon.

Angrerett

I henhold til Norsk lov om fjernsalg og avtaler utenfor fast utsalgssted, har du som forbruker rett til å angre kjøpet. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 kalenderdager etter mottak av varen gir oss beskjed om at du ønsker å bruke angreretten. Kontakt kundeservice via e-post (info@Workmirror.se) for å benytte angreretten.

Ved bruk av angreretten står du for returfrakten. Forbrukeren har ansvar for eventuelle risikoer ved returfrakt, inkludert skade eller bortkomst under frakt. Varen skal returneres i vesentlig uendret stand og i originalemballasje. Ved riper, bulker eller annen skade har WorkMirror rett til å trekke fra for verdireduksjon eller kreve en re-kondisjoneringsavgift. Ved mottak av varen tilbakebetales kjøpesummen innen 10 dager.

Bedrifter har ikke rett til å returnere produkter der forpakningen er åpnet.

Ved angrerett: kontakt oss eller opprett en retursak før du sender varer tilbake til oss.

Enera International AB
Nämndemansgatan 3
431 33 MÖLNDAL
Sverige
031-799 29 89

Garanti og reklamasjon

Enera International AB selger alle GPS-relaterte produkter med tre års garanti samt tre års reklamasjonsrett i henhold til Forbrukerkjøpsloven. Garantien gjelder i EU / EØS.

Bedrifter har kun den garantien som er avtalt med WorkMirror. Garantitiden kan variere avhengig av avtale. Bedrifter har ikke reklamasjonsrett utover den gitte garantien.

Din ordrebekreftelse eller kvittering fungerer som garantibevis. Ta vare på dokumentet, da det må fremvises ved garantikrav.

Ved reklamasjon: kontakt oss eller opprett en retursak før du sender varer tilbake til oss.

Enera International AB
Nämndemansgatan 3
431 33 MÖLNDAL
Sverige
031-799 29 89

Support

WorkMirror tilbyr gratis støtte via telefon og e-post til alle våre brukere med enheter og tjenester levert av oss. Tredjepartssystemer og/eller andre løsninger omfattes ikke av gratis support og faktureres per medgått tid. Kontakt oss for mer informasjon (telefon 031-799 29 89).